I sitz grad in am Küchentisch und vernäh fünf Millionen Fäden einer fast fertigen Deckn. Und weil mia nix gscheids zum Bloggern einfallt, frag i einfach mal euch: Hey, was is so los bei euch? Wie kumts ihr so durch die große Dransformazion, durch die Zeitenwende, durch den grassierenden Wahnsinn?
Des dad mi schou interessieren. I woas, dass die Resonanz watischeinlich überwältigend sein werd. Owa i gfrei mi auf die „üblichen Verdächtigen“ 😉













